DHL Robotics Day 2018

Great Show at DHL in Troisdorf (DE)

Nov 15 2018

AGILOX was invited, as one of the innovation leaders in mobile logistics robotics, to exibit at DHL Robotics Days 2018. It was a great honor to be part of this perfect organised, exclusively event with leaders from all over the world.AGILOX and DHL started a partnership in Januray 2018 with an pilot plant in Hamburg and continued with 2 operating IGVs in Simmern (DE). We are looking forward on many more successfull projects. Many thanks to Denis Niezgoda and Karolina Ejzerman.

Plug & Perform

In Windeseile ready2take

Warum nicht IGVs online bestellen, und zuhause selbst in Betrieb nehmen? Bei Staubsauger-Roboter funktioniert das auch. Plug & Perform ist unser Motto in der Systemarchitektur. AGILOX benötigt lediglich eine gut funktionierende WLAN Umgebung und einen 3-phasigen 16A Anschluss für das stationäre Ladegerät. Bei jedem ersten Gerät in einem Prozess ist die Vorort-Inbetriebnahme und Schulung durch unsere Techniker enthalten. Die Integration weiterer Geräte, aber auch Anlagenerweiterungen bzw. Änderungen können Sie dann schon selbstständig durchführen.