AGILOX at Lufthansa Technik Innovation Days

The eye-catcher at the customer event in Hamburg

Aug 01 2018

AGILOX live demo at LUFTHANSA Technik Innovation Days 2018 in Hamburg. AGILOX was invited to give an idea of plug&play setup, contour based navigation and routing in highly complex environments. Within no time AGILOX was fully integrated - a secure and collaborative part of the visitors flow. Many thanks to Harald Kolbe, Alexander Tesch and LUFTHANSA TECHNIK AG

The best compliment - Curious looks from technicians/visitors
Plug & Perform

In Windeseile ready2take

Warum nicht IGVs online bestellen, und zuhause selbst in Betrieb nehmen? Bei Staubsauger-Roboter funktioniert das auch. Plug & Perform ist unser Motto in der Systemarchitektur. AGILOX benötigt lediglich eine gut funktionierende WLAN Umgebung und einen 3-phasigen 16A Anschluss für das stationäre Ladegerät. Bei jedem ersten Gerät in einem Prozess ist die Vorort-Inbetriebnahme und Schulung durch unsere Techniker enthalten. Die Integration weiterer Geräte, aber auch Anlagenerweiterungen bzw. Änderungen können Sie dann schon selbstständig durchführen.