AGILOX Box Carrier for Wild&Küpfer Switzerland

Take advantage on different handover levels

Feb 14 2019

Amazing AGILOX BOXCARRIER application at Wild&Kuepfer (www.wildkuepfer.swiss) in Schmerikon, Switzerland. As second IGV in a swarm, this one has the capability to pickup both: palettes as well as boxes / trays, two in a size of 600x400mm and up to each 50kg. The transformation (equiping with box carrier module) takes part automatically by load carrier definition in the transport job given by host system.

AGILOX boxcarriers advantage is to use the lift for different handover levels.
Many thanks to the great W&K staff for the unique teamwork that esured the really fast commissioning time of only a few days, including the stationary conveyors, that has been delivered and automated by AGILOX, too.

Human Machine Interface

Mächtige Benutzerschnittstelle

Anders als bei anderen Systemen brauchen Sie keine Applikationen installieren, um mit AGILOX zu interagieren. Ein herkömmlicher Webbrowser reicht - wir empfehlen Google Chrome oder Mozilla Firefox. Sie verbinden sich über eine eindeutige Master-IP-Adresse direkt auf ein Fahrzeug und erhalten - abhängig von Ihrer Benutzerrolle - die volle Kontrolle über das System. Die stufenlos zoombare Visualisierung bietet einen perfekten Echtzeit-Überblick über die Flotte und erlaubt über einfache Mausklicks Modifikationen im Layout, oder die Parametrierung von Workflows. AGILOX übergibt Ihnen alle Tools, die auch unsere Techniker zur Verfügung haben - in der Webanwendung integriert. Teil des HMIs ist auch eine auf WIKI Basis integrierte Dokumentation, mit vielen Konfigurationsbeispielen.